kore de owari

Nou, daar gaat ie dan. Mijn laatste blog vanuit Japan. Terwijl ik mijn vorige bericht schreef vanuit mijn kamertje in Tokio, schrijf ik deze vanuit een internetcafe in Toyama.

Het is alweer een week geleden dat ik Tokio achter me heb gelaten. Met een vreemd gevoel stapte ik voor de laatste keer de lift in van de mansion, en de gedachte dat ik er voor een lange, lange tijd niet meer terug zou komen was moeilijk te bevatten.

Met veel pijn en moeite (mijn tassen waren echt veels te zwaar en zeker aangezien de wieltes van mijn koffer kapot zijn gegaan) kwam ik aan op Tokio station om vervolgens daar te vetrekken met de nachtbus naar mijn gastgezin. Het was een leuk, mooi ritje met weinig slaap: ik kwam dinsdag in de vroege morgen aan in Toyama.

Het weerzien met mijn gastgezin was geweldig. Iedereen was zo blij, inclusief ikzelf, en hoewel het de eerste paar minuteneen beetje vreemd voelde, voelde het gauw daarna alsof ik nooit was weggeweest. Ondertussen ben ik met mijn gastgezin er al een aantal keer op uit getrokken; we hebben hier in de buurt al veel leuke dingen gedaan, ik heb sinds tijden weer op het strand gelopen en zijn ook nog twee dagen naar Nagoya geweest. Vooral Nagoya-castle vond ik erg indrukwekkend en Nagoya als stad opzich was ook zeker de moeite waard. Gisteren heb ik samen met mijn gastvader mijn oude middelbare school hier bezocht, en hoewel het best wel eng was vond ik het echt heel leuk om mijn oude leraren wee rte spreken. Wat minder leuk was dat ze beweerden dat ik dik was geworden. Ik hoop dat dat hier een beetje hetzelfde betekent als 'wat ben je groot geworden'...

Morgen moet ik mijn gastgezin alweer verlaten. Ik wou dat ik ze in mijn koffer kon stoppen en mee naar Nederland kon nemen, maar gezien het feit dat ik net een tweede doos heb moeten opsturen naar Nederland denk ik niet dat ze passen.

Gelukkig kan ik dit land verlaten met het idee dat ik hier zeker weer terug zal komen, dat ik altijd welkom ben bij mijn gastgezin en dat ik hier mensen heb wonen waarvoor ik moet terugkomen. Wanneer het moment daar is zul je ongetwijfeld weer alles kunnen volgen via een blog, maar voor nu wil ik je in ieder geval bedanken voor het lezen van mijn verhalen de afgelopen drieenhalve maand.

Tot vrijdag (of later!)

Luciano

Reacties

Reacties

Gijs

Tegen mij zeiden ze dat ook toen ik voor de tweede keer bij m'n gast gezin kwam... De vader kwam thuis van werk en het eerste wat hij zei toen hij in de deuropening stond en mij zag:?????????????! :p

Cool in ieder geval dat je host gezin je weer warm opnam. Nog veel plezier de laatste paar dagen!

Gijs

Op de plaats van de vraagtekens moest staan: 'chotto futotta ka?'

Daddy DVJ

Zo,wel te merken dat je in het internet cafe per minuut moet betalen.Kort verhaaltje,maar de rest horen we vrijdag wel...of tijdens je droomverhalen:-)
Nou de aankomst zal anders zijn dan vorige keer want je komt nu zonder groepje op Schiphol.Dan kunnen wij ook eens kijken of je dik ben geworden.Tot snel,en doe mr Donut de groeten van mij X

berrrrr

Alles wel leukies dus bij je oude gastgezin en grappig dat je 2 e x daar ff langs-huppelde en in dit geval voor minder lang aldaar maar even toff het weerzin.
Okay dus je zal weer eraan moeten geloven die bird die je vanuit japan zo maar even de wereld langs vliegt.
Veel slaapies toegewenst voor onderweg en we gaan je spoedig zien .
btw als het goed is zit je al in dat plane ding dus of al half geland ofzo .....xD
maar toch nog ff dit berichtje dus maar . doegiessssssssss see U .

berrrrr

let ff niet op die spelfouten v deze boer krissss uit geldermalse oudkachelveenstra maar deed me best lloll doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Luchthaven Schiphol

Na een lange reis is hij dan eindelijk weer op Nederlandse bodem aangekomen.
Bepakt en bezakt was hij iets eerder dan verwacht toch zonder problemen door de douane gekomen en kon het weerzien delen met zijn familie en vrienden.Omdat hij een vol schema had voor het komende weekend hebben we hem maar ff op onze webcam kunnen waarnemen maar weten uit goed ingelichte bronnen dat hij via Vinkenveen en Den Haag richting Delft is afgereisd om daar uiteindelijk van een welverdiende Oudhollandse vakantie te genieten.

Kortom hij is weer in het land !

airport rotterdamse humour-ber

we hadden inderdaad een plane in het vizier en de rader sloeg op hollllll .wie o wie zo het geweest zijn ?
Okay dan welcome back dude ! xD whah
En nu is er weer eens tijd voor echte volendammers kaasies de enige echte v het boerenland.
doegies v ber tjes.............................die hooi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!